wtorek, 30 sierpnia 2011

reappearance

Tak wiem..nie było mnie tu ponad 2 miesiące, o dziwno ktoś się o to upominał co wywołało uśmiech na mojej twarzy:) odpoczywałam sobie chociaż dużo czasu spędziłam na nudach ale może to dobrze przed 8 miesiącami intensywnej nauki.. hmm to chyba jednak nie u mnie :D zobaczymy. 
Przez ten czas złapałam parę rzeczy na promocjach, nawet udało mi się kupić strój kąpielowy 
w BARDZO korzystnej cenie, jest różowy - ale kolor jak najbardziej mi się podoba ;). 
Kupiłam, co mnie najbardziej cieszy, 16cm szpilki♥. i może jeszcze kilka innych drobiazgów czy nie.
Ostatnio zachwycam się bransoletkami..ale tymi sznurkowymi, rzemykowymi i podobnymi. Naprawdę ludzie tworzą cuda, czasem z niczego. Choć wydałam troszkę na jedna z nich jestem strasznie zadowolona mimo tego, że jeszcze mi nie przyszła, ale wiem że będzie piękna. 
Ale o tym może w kolejnym poście.
Zastanawiałam się czy całkowicie nie zniknąć stąd..to się jeszcze okaże. 
Na razie...do zobaczenia za dzień pod szkołą lub za dwa dni już na szkolnym korytarzu.
Miłego dnia 















     robione przez mum na moje zawołanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz